Warszawa
- Cena
- 29 375 PLN
- Cena za m2
- 85 PLN
- Powierzchnia
- 320 m2
- Liczba pięter
- 12
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Medyczne, Inne, Handlowo/Usługowe
- Liczba miejsc parkingowych podziemnych
- 3
- Czynsz za parking podziemny (miejsce)
- 599 PLN
- Kaucja
- 3M
- Min. okres najmu (w latach)
- 3
- Rodzaj budynku
- Budynek biurowy
- Stan budynku
- Bardzo dobry
- Rok budowy
- 2018
- Dostępne od
- 2024-09-16
- Numer oferty
- 8114/191/OLW
Udostępnij
Opis
Gotowy do wynajmu od zaraz bardzo ELEGANCKI i NOWOCZESNO - FUNKCJONALNY 11-pokojowy (320 m²) KLIMATYZOWANY lokal biurowy z miejscami postojowymi w podziemnym garażu w kameralnym biurowcu w okolicach hotelu Hilton i gmachu Mennicy przy ul. Grzybowskiej.
Nowoczesny budynek biurowy z 2018 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking, wejście do lokalu od strony wewnętrznego patio budynku.
Współczynnik części wspólnych - 8%.
Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w:
- nowoczesną klimatyzację,
- światłowód symetryczny PLAY (50 MGbitów/sek),
- centralę telefoniczną
- system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego.
Lokal składa się z:
- 11 różnorodnych gabinetów,
- hallu wejściowego - recepcji,
- obszernej sali konferencyjnej,
- umeblowanego i wyposażonego pomieszczenia socjalnego,
- serwerowni,
- pomieszczeń magazynowych,
- sanitariatów.
Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu.
Ilość stanowisk roboczych dla 15 - 20 osób. Wysokość pomieszczeń - 3 m.
Minimalny okres wynajmu - 3 lata - preferowany najem długoterminowy.
Wymagana 3-miesięczna kaucja zwrotna brutto (wraz z kosztami eksploatacyjnymi).
Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe.
Wejście do lokalu od strony ulicy z klatki schodowej.
Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku.
Pomieszczenia w zamyśle właścicieli lokalu nieumeblowane, ale na życzenie przyszłego najemcy istnieje możliwość umeblowania biura przez Wynajmującego.
Recepcja otwarta od 8:00 do 17:00, dostęp do budynku 24/7, kontrola dostępu.
Standard powierzchni obejmuje m.in. klimatyzację, system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego.
Sprzątanie biur 2x w tygodniu (w cenie).
Możliwość wynajmu także aż 3 miejsc parkingowych (dodatkowo płatne po 599 PLN/mies. netto każde) w podziemnym garażu.
Atrakcyjna cena wynajmu 29 375 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 8 639 PLN (25 PLN/m²) - w tym ogrzewanie, woda, ochrona + licznikowe opłaty za zużyty prąd + internet/telefon 699 PLN + 100 PLN (logo na recepcji).
Wokół liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu Hilton możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia, spa, basen, sauny Holmes Place.
Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem), bliskość popularnych centrów handlowych Złote Tarasy, Arkadia, Klif.
Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra Rondo ONZ lub Rondo Daszyńskiego zaledwie 8 - 10 minut spacerem.
Idealne miejsce na:
- prestiżową Kancelarię,
- Notariat,
- Agencję HR,
- Biuro Handlowe,
- Pracownię Projektową,
- Agencję Eventową,
- Biuro Rachunkowe,
- siedzibę firmy z branży IT,
- Coworking.
Gorąco polecam ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia. Naprawdę warto!
Dodatkowe informacje
- Recepcja: Tak
- Monitoring: Tak
- Ochrona: Tak
- Kontrola dostępu: Tak
- Alarm: Tak
- Światłowód: Tak
- Czujniki dymu: Tak
- Tryskacze: Tak
- Klimatyzacja: Tak
- Podwieszane sufity: Tak
Pozycja na Mapie
" M Kwadrat " sp. z o.o.
- 22 729 00 00
- otrebusy@mkwadrat.eu
- http://www.mkwadrat.eu